piątek, 21 grudnia 2012

Procesy o czary w inscenizacji Teatru ITP

"Czarownice", Teatr ITP, Lublin

/Aga Pawłowska/



Półmrok w Sali wykładowej Gmachu Głównego KUL. Rozpoczął się spektakl „ Czarownice” oparty na książce Arthura Millera. W oczy od razu rzuciła mi się ciekawa, choć minimalistyczna scenografia. Dodatkowo wzbogacona efektami świetlnymi i dźwiękowymi  wprowadziła mnie jeszcze bardziej w nastrój XVII wiecznego Salem.


Aktorzy z ITP pomimo ciężkich  warunków scenicznych grali na wysokim poziomie. Studenci stworzyli wspaniałe kreacje aktorskie. Według mnie na szczególną uwagę i pochwałę zasłużyła postać Abigail. Zdecydowanie  mogę powiedzieć, że i tym razem nie zawiodłam się na naszym studenckim teatrze. Uważam, że był to jeden z najlepszych spektakli ITP. 
Siedząc na widowni czułam się uczestnikiem procesu o czary. Przez cały spektakl towarzyszyło mi ogromne napięcie. Od początku do końca zagrany na wysokim poziome, podobał mi się bardziej niż widziany niedawno w Teatrze Osterwy „Makbet”.  
Sądzę, że ITP jest doskonałym wzorem dla amatorskich grup teatralnych. Pokazuje że można zrobić ciekawą inscenizację będąc amatorami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz