piątek, 21 grudnia 2012

Zemsta nietoperza

"Zemsta nietoperza", Teatr muzyczny w Lublinie

/Serval/



Jakiś czas temu byłem w Teatrze Muzycznym na spektaklu " Zemsta Nietoperza". Szczerze przyznam, że byłem lekko rozczarowany. Wszystko za sprawą orkiestry, która moim skromnym zdaniem grała zbyt głośno, zagłuszała aktorów - solistów. Powodowało to momentami chaos.  

Na szczęście pod względem wizualnym spektakl był dopracowany:  znakomita gra aktorska, bardzo dobrze dobrane kostiumy, scenografia też bez zarzutu... 
Po "Zemście Nietoperza" miałem lekki zamęt w głowie a raczej w uszach, być może to z powodu zajmowanej przeze mnie miejscówki - siedziałem w pierwszym rzędzie, chociaż... Gdyby orkiestra deko ciszej grała wszystko wypadłoby na medal. Mimo to - polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz