czwartek, 15 listopada 2012

"Bajki i dobranocki" - Anna Dereszowska



Teatr Stary w Lublinie

/R. Dziurosz/
 
Drugi rok mojego studiowania w Lublinie postanowiłem rozpocząć od wizyty w Teatrze. Oprowadzając moją współlokatorkę po Starym Mieście, postanowiliśmy wstąpić do Teatru Starego.  Ku mojej ogromnej radości okazało się, że swój koncert daje Anna Dereszowska, której talentu i urody jestem wielkim fanem. Temat koncertu może się wydawać dziecinny- Bajki i dobranocki. Tak też było. Na widowni zasiadło mnóstwo dzieci ze swoimi opiekunami. Wokalistka jednak swoim głosem wciągnęła do zabawy także i dorosłych. Jej magiczne wykonania piosenek z czołówek dobranocek, przeniosły nas do lat dzieciństwa. Od razu wywołało to uśmiech na mojej twarzy. 

Koncert był swoistą podróżą w przeszłość, oraz muzycznym niezbędnikiem. W repertuarze znalazły się  m.in. utwory z „Porwania Baltazara Gąbki”, „Smerfów”, „Reksia”, „Zaczarowanego ołówka” czy „Muppet Show” w bardzo udanych aranżacjach. Dużo ciekawych dźwięków i dobry głos.  Artystka swoją postawą i poczuciem humoru rozbawiła nie tylko dzieci ale również dorosłych.  Wieczór uważam za bardzo udany, pozytywnie nastawił mnie do początku drugiego roku studiowania, oraz przypomniał beztroskie lata dzieciństwa.
Polecam każdemu „skosztowania” twórczości Dereszowskiej bo jest to kobieta z wielkim talentem!

Anna Dereszowska – aktorka teatralna i filmowa, wokalistka. Ukończyła Warszawską Akademię Teatralną. Zadebiutowała na scenie Teatru Dramatycznego w Warszawie rolą Marii Antonownej w „Rewizorze” M.Gogola. Zgrała w licznych serialach oraz filmach m.in. „Lejdis”, „Tajemnica Twierdzy szyfrów”, „Złotopolscy”, „Odwróceni”.  Od roku 2007 realizuje swoją wielką pasję - śpiewanie.

The New Art Ensamble -  to zespół skupiający uznanych i znakomitych muzyków-artystów zarówno solistów, jak i kameralistów młodego pokolenia, polskich i zagranicznych, współtworzących wiele bardzo ciekawych programów pod dyrekcją kontrabasisty – Sebastian Wypycha. Ideą istnienia zespołu jest kreowanie świata kultury muzycznej w oparciu o istniejące już programy artystyczne oraz tworzenia nowych, przy współpracy artystów zapraszanych do konkretnych projektów. Zespół występował w wielu prestiżowych salach i  na wielu festiwalach w kraju i za granicą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz