środa, 7 listopada 2012

WoT w Warsztatach Kultury

7 XI 2012 - Warsztatach Kultury, ul. J. Popiełuszki 5, Lublin

/Zjava/


Spotkanie z Panią Katarzyną Pudło, choć trwało niedługo było dla mnie szalenie inspirujące. Stało się kolejnym mocnym bodźcem w moim życiu, aby zaangażować w jakąś inicjatywę kulturalną mój czas, wysiłek, wiedzę i umiejętności.

Pani Katarzyna zmotywowała mnie także do tego, aby bardziej wnikliwie niż do tej pory przyjrzeć się temu, co kulturalnego dzieje się wokół mnie. Miałam świadomość, że Lublin to miasto stawiające na kulturę, ale nie wiedziałam, że propozycji kulturalnych dla mieszkańców jest aż tyle (dość spojrzeć na szeroką paletę możliwości jaka roztacza się przed potencjalnym wolontariuszem). Mam nadzieję, że ta inspiracja i zdobyta wiedza szybko przełożą się w moim przypadku na działanie i zaangażowanie, przez które pomogę innym i ubogacę siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz